TRÅKIG CHEY

1. Fullständigt namn? - Fanny Mikaela Johanssn
2. Exakt ålder? - 16år och 27 dagar
3. Vart bor du? - Utanför bästa göteborg
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och syster
5. Husdjur? - Firrar
6. Färg på ditt hus? - Vitt, ser just nu grått ut typ haha
7. När är du född? - 950209
8. Klass? - 9an
9. Vilket år tar du studenten? - 2014, right?
10. Något jobb? - Inte just nu
11. När ska du sova ikväll? - När jag är klar med denna hade jag tänkt
13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Kinamat
17. Dagens klädsel? - mjukis o stor tisha, hehe bara varit hemma
19. Dagens sötnos? - Hm...
20. Dagens roligaste? - Min o pappas tråkiga humor tillsammans..
21. Har du många vänner? - Ibland känns det så och ibland inte, men jo det har jag, fast aldrig för många.
22. Hur många har du kysst? - Många hehe
23. Vem kramade du senast? - Någon jag sa hejdå tills senast i lördags, Albin tror jag?
24. Hur många vill du ha sex med? - Alla duvet
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jacob - Hej fanny! /Haha jag har visst glömt svara på de...

FAVORIT:
31. Film? - Många... Dear John är en av dom finaste o bästa iallafall.
32. Låt? - Olika från stund till stund
33. Mat? - Eeeeh... Min mat, nä men kinamat, thaimat, pizza, tacos, indiskmat, stark mat :D
34. Dryck? - Alkoholfritt - Cola eller Limevatten
37. Stad? - Göteborg, ska dock upptäcka endel nya ute i världen!
38. Land? - Vetinte, har ju inte besökt så många än ;)
39. Ämne i skolan? - Idrott, hemskunskap, matte
40. År? - Hoppas det kommer bli detta året.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Antagligen den jag senast nämnde i denna lista iomed att jag skrev dens namn
42. Personen du kysste? - :)
43. Gången du spydde? - December
44. Gången du grät? - Vet faktiskt inte
45. Pizzan du åt? - Don't remember.. Eller jo, typ två veckor sen när jag bakade pizza hemma :D
46. Gången du var i Göteborg? - Någon vecka sen
47. Gången du var i Stockholm? - Två år sen i maj
48. Gången du var full? - Beror på hur påverkad man räknar som full men som jag va mycket påverkad var i januari tror jag.
49. Gången du var hög? - Never
50. Personen som såg dig gråta? - Vet inteee

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Beror på
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror helt på
54. Tv-spel eller datorspel? - Ingen hejare på något av de men kanske tvspel dååårå
55. Singel eller upptagen - Kan vara skönt att vara singel ibland men har man hittat ngn man verkligen gillar så föredrar man ju lätt upptagen.
57. Lunarstorm eller playahead - inget
58. Ragga eller bli uppraddad? Haha, beror på
59. Big Brother eller Paradise Hotel - Beror på vad för folk som är med
60. Svart eller blont hår? Beror på vad man passar i men blont tror jag, fast isf naturligt blont, inte fjårt blonderat
61. Blå ögon eller bruna? - Bruna!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad lätttt
63. Göteborg eller Stockholm? - Götelaborg!
64. Höger- eller vänsterhänt? - Höger
65. Cola eller Fanta - Olika faktiskt
66. Pizza eller Kebab? - Båda
67. Randigt eller prickigt? - Rutigt väljer jag då
68. Älska eller Älskas? - Går de att välja?
69. Leva eller dö? - Leva haha

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Så många jag tycker är värda de
71. Personer du hatar? - Vetinte om jag verkligen hatar någon, kanske finns någon eller några..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Några
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Haha, 4 kanske? 5..6? kommer inte ihååååg :( FY
74. Glassar du ätit på en dag? - Alldeles för många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen tror jag
76. Gånger du haft minnesluckor? - Några
77. Piercingar har du? - 3 öronen, 1 naveln
78. Personer du saknar just nu? - Några...
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Några

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Någon going
81. Ska du träffa imorgon? - Texas och Albin kanske
82. Sjöng du senast för? - Endast mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Inte vart inne på msn idag så kommer inte ihåg
84. Spelade du tv-spel med senast? - Donno
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Hehe
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Andreas haha
87. Förtjänar att dö? - Haha, vetinte
89. Vill du sova brevid inatt? - Min kudde lär de ju bli iallafall..

VAD:
90. Gör dig glad? - Vänner, familj, gymnastiken, resa, musik göra sånt jag tycker om.
91. Gör dig ledsen? - Falskhet
92. Vad vill du helst göra nu? - Någon awesome efter att jag har sovit
93. Önskar du att du slapp göra? - Läxor, städa osånt
94. Vill du ha nu? - Finns massor hehe
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Precis fyllt år ju...
96. Längtar du till? - Se förra inlägget typ ;)
97. Tycker du om dina betyg? - Nej, haha, eller de hade ju kunnat vara värre men de hade också kunnat varit mycket bättre!
98. Ångrar du i ditt liv? - Visst finns de saker man ångrar men man kan inte hålla på att ångra allt man gör fel så vetinte..
99. Är det bästa som har hänt dig? - Finns endel


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0