SHo breeee

Händer JAo? EY nice. Såhär är det. JAG ÄR FÖR LAT. Mhm. I fredags så tränade jag, se stack jag till Johanna där hennes bror och massa goa killar även var så de va lite party. Även några tjejer en stund. Sov sedan där typ 8 st. Johanna däckade även tidigt så fick kolla på film med 7 killar, kul. Hehe jarå. Somnade på en tunn jävla madrass mellan två killar vid halv 7 tiden på morgon. I lördags så var jag hemma och tog det lugnt med familjen, väldigt skönt. Resten av veckan har varit precis lika tråkig som den brukar. TRÅKIG. Träningen igår var dock rätt kul. spelade fotboll som uppvärmning, haha. Tänk 8 gymnastercheyer spela fotboll, NICE.

LOL på bilden xDD Haha, nä men saknar mitt hår faktiskt :(.. underbara vän

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0