Planer for tomorrow

- Skola
- Kungälv, köpa present till bobbo, kanske få i mig lite mat innan träningen och träffa mamma.
- Träning i 2,5 timme.
- Åka till bobbo och fixa mig där
- Tjejmiddag hos bobbo som början 20 tiden.
- Ferreeee
- Hem och sova :)

I mellan ska vi även hinna träffa Philip, hehe. Frågan är hurfan detta ska gå, men de ska gå!! Hehe ;)
Om allt blir som det ska, ungefär iallafall så blir det nog en toppen kväll ;D Dock inte säkert att jag kommer kunna skriva imorgon, de återstår att se ;) Kan lova bilder från kvällen på lördag iallafall! Nu ska jag strax sova, Puss!


Kommentarer
Postat av: en blogg bland tusen andra

Vilka fina ögon du har :)

2011-01-28 @ 12:22:56
URL: http://kavajen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0