MIN BLOGG ÄR TRÅKIG

Vad vill ni se? Vad vill ni läsa? KOMMENTERA!!! hehe...

Fredagen var lyckad efter sjukt mycket stress. Efter skolan åkte jag till kungälv, träffade Philip snabbt, sen köpte present till bobbo, köpte leggings, träffade mamma och fick min kamera på en timme. Bra gjort! Sen gick jag och Rebecka tidigare från träningen och tog bussen till Stan och hem till Anastasia som bor i Vasa med sin mamma. Duschade och fixade oss där medans de kom dit lite andra tjejer. Sen tog jag och Rebecka oss en sväng till Chalmers där dom hade byggt upp ett fett skidhopp, lite coolt. Hehe, träffade philip även där och sen hem till Bobbo igen som bor jättenära och där åt vi och hade det mysigt! Senare kom även lite pojkar dit! Kul va de :D

Sen gick alla och skulle ta 1 bussen men nej, missade den med några minuter så blev att va kvar på donken i stan och kom inte hem förrän efter 3.. Men de var iallafall gott sällskap så inget jag klagar på :D!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0