Home from school

Yepp, kom hem från skolan för drygt en timmesen och sen dess har jag ätit lite, trömt diskmaskinen, plockat in smutsig disk i diskmaskinen, plockat i ordning i köket som såg ut som skit. Typ, och gjort mig en chailatte som jag ska sitta och snutta på undertiden jag ska pluga SO! Bajs tråkigt, men men bara att kämpa på antar jag ;)

Åh damp får jag på min syster som under hela tiden sen hon kom hem har legat framför tv och ätit bullar istället för att åka och träna för hon har sååååå ont i sitt knä... hm... jag som ville vara ensam hemma :((((

Snygging, naaaaat, måste bara säga hur sjukt god min chailatte blev!!!!

Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

Hej hur mår du ? :)

2011-01-24 @ 16:20:23
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: Sofia Törnqvist

Åh, tack så jättemycket :)

2011-01-24 @ 17:24:56
URL: http://strnqvists.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0