Fredag

Hann inte riktigt skriva igår, hade inte med mig datorn till skolan och sedan drog jag direkt till stan och jag somnade på dirren när jag kom hem, hehe. Så iallafall, det var ett rätt slapp dag i skolan, bra med fredagar. Kollade på film och åt godis i slutet hihi. Sen drog jag, Klara och Anastasia aka Bobbo in till stan. Fick köpt en tisha, en halsduk och träningsbyxor typ, asgott.

Sen drog vi hem till Bobbo eftersom hennes mamma bor vid Vasa, så söt är hon :D Sen gick vi ner till Avenyyyyyyn och till Hard Rock Café. Fick ett bord precis vid baren och det var skit mysigt. Och god mat :D Gick lite innan 10 tror jag, sen tog vi bussen åt varsitt håll istället för fest, men det var nog värt eftersom jag träffade Felicia och Jenny på bussen som sa att de var jättetråkigt och åkte därifrån, haha.
Och när jag kom hem hade de flesta hm sakerna kommit, gööööööd. Orkade dock inte prova allt så får fortsätta idag, tjing!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Tack detsamma! :)

2011-01-22 @ 12:14:29
URL: http://ninjapuff.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0