Fan va jag suger på att blogga, hehe.

Åh nu blev jag suuuur!!! Såg att min bikini jag hade tänkt beställa var slut i alla storlekar utom 42? Hmm... KUL
Iallafall, blev ingen fika med Klara & Bobbo i fredags, träffade istället Emilia och de blev filmer och mys.

Igår blev de upp vid 7 efter en 4 timmars sömn, sen åka till Disney on ice och jobba, hehe hände endel saker på vägen kan man ju säga, haha!! Vi kom iallafall dit en timme senare än vi skulle, både jag och Annie sålde sockervadd för 120kr? Vem fan köper de? Tydligen gör vissa de, dessutom var den enda cheften för oss (brasilianare) svin sur fast den andre som va turk va ju rätt skön, haha! Amanda var med en föreställning också! Sedan åkte vi tre hem vid 5 tiden och de blev än rätt rolig resa hem ;) När jag kom hem åt jag och somnade sen i soffan innan klockan 8. Katafuckingstrof tyyyyyp.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0