Detta ser jag fram emot 2011.

Börja träna gymnastik igen.
Min födelsedag.
Hemsedal v 7, grymt kul.
Cabarén i skolan, den sista sådana.
Skolresor, förhoppningsvis både till Berlin och Barcelona/Rom/Paris.
Skolavslutingen, så himla skönt att sluta nian även om jag kommer lipa som ett litet barn, ehe.
Sommarlov, så älskvärt, värme, sol, bad, festa, umgås, sena utekvällar med underbara vänner!
Partille & Gothia cup, himla roligt, ska även träffa en iallafall från Schweiz som jag träffade förra året, ska bli skitkul!!
Börja gymnasiet, lite smått panik över det nu men jag hoppas jag väljer något bra och roligt!

Så mycket längre än såhär har jag inte hunnit tänka alls, men hoppas på en kortare vinter och en härlig jul såklart.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0