mmmm frääääääsh

Hejjjj bloggen! hihihihi...
Kom hem från en kanon vecka i hemsedal med gött folk i fredags. Blev inte fullt så många som åkte dit ändå men de va lagom, okej, väldigt bra bara. Sen jag kom hem har jag varit på begravning en stund och sen legat i min säng och sovit resten av tiden. Jag är lat, har inga vänner, är emo osv.. eller var jag kanske sjuk? Så var de nog.. Är fortfarande sjuk men mår mycket bättre idag än igår då jag inte ens orkade gå in på datorn, fattar ni hur illa? Waa... Just nu känner mig mig sugen på att träna, hur olikt mig? Får nog vänta tills det går över... Vill även åka lite mer skidor, mycket! och sen ha sommar o sol här hemma!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0