Gymnastik <3

Go träning ändå.. Skit något galet måste hänt när jag kom hem, slängde i mig en feting tacos, sen ba shit så körde jag 40min på motionscykeln? okej kanske inte så mycket men rätt gött efter 2,5 timmes träning? Waaaaa, nu mår jag skönt, helt trött vilket är jävligt gött ibland. Pratade om tävlingen på träningen med, ska hoppa av den nästa helg och istället vara med på en lite större tävling 2-3 april. Kommer bli riktigt kul! Över hundra lag anmälda redan och den är i göteborg! Men eftersom så många lag är med kommer de vara tävlingar i massa hallar i göteborgsområdet bla kungälv! Sick. Längtar! :D Så himla kul att ha börjat igen även om man typ är seg o klagig på träningarna hehe (a).


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0