CHILLLLLARÅ

Igår så sov jag lääänge (asgott), sen så drog jag med pappa och köpte ny mascara o lite sånt. Senare bestämde jag och johanna oss lite spontant för fest så drog till Boffe (?), en hel del folk där iallafall, kul men lite för nykter kväll ;) Sov hos henne och ohmyyyyygooooooodddddd va cp. Längesen jag skrattade så mycket seriöst!

Idag vaknade jag då hos Johannisen, jag gjorde mig i ordning lite snabbt och tog sedan bussen till ytterby, mötte Emilia och tog tåget till stan. Väl där mötte vi Annie & Amanda, gick till Condeco där vi spenderade 3 härliga timmar! Mycket prat & skratt kan jag lova! Mysmysmys! Sen skulle jag solat med Bobbo men åkte istället hem! Nu har jag fixat naglarna och lite så, fint blev det inte iallafall! Jaja..


Lånad bild av Emilia och nej ni ska inte kolla på mig, tack!

Kommentarer
Postat av: eeeeeeemmmmmmmi

3 underbara timmar :D<3

2010-12-30 @ 02:21:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0