Omg, skriver så mkt hihihiiiihh omfg

Har liksom inte orkar skriva på några dagar. Men i lördags efter jag skrev om i fredags tog jag det lite lugnt, pluggade lite, duschade, städade lite snabbt på mitt rum och sen kom Felicia. Vi fixade oss och tog massa bilder osånt, go tjej! Sen drog vi till Peter och Christian, var ju trots allt en hel del trevligt folk! Värt kväll, absolut.

I söndags chillade jag på det jävligt hårt genom att börja dagen klockan 12. Gick upp och mådde inte alls bra (detta berodde inte på något alkoholintag tidigare dag om så trors) utan på en fet jävla förkylning. Ont i huvudet, halsen och resten av kroppen och bara mådde äckligt. Tog mig med familjen till både tofta julmarknad och ikea. Dock med en mössa på huvudet hela dagen, soft.

Igår var jag hemma från skolan eftersom jag inte alls mådde bra, så inget speciellt hände alls. Eller jo min pappa fyllde år, han är den bästa. Grattis!!! ♥

Idag gick jag till skolan fast jag mår lika jävla dåligt för att jag måste göra klart den där jävla fucking tekniksaken. Illa!
Samma sak imon I guess. Nu ska jag sova PUNKT

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0