Eftersom jag är så efterbliven på att skriva

så ska jag berätta kort var jag har gjort de senaste dagarna.

Efter jag hade sovit hos johanna i tisdags så tog jag bussen hem för att sedan snabbt landa hemma innan jag begav mig till Emilia. Vi kollade på Wild Child hehe, och pratade på. Mys! I onsdags så sov jag rätt länge, behövdes, och sedan var jag bara hemma och städade och tog det lugnt. Chill. I torsdags åkte jag med mamma och syster så fick vi köpt nya sängkläder och kuddar som blev som en julklapp lite också. Gud så goa mina ärrrr. Dör, vill inte gå upp på morgonen alls.. Hehe. Sedan på kvällen åkte jag och Emilia in till liseberg eftersom det har blivit lite av en tradition för oss att åka in sista dagen innan jul. Sjukt mysig och sjukt kallt! Vandrade fram och tillbaka mellan de olika eldarna hehe. Träffade även Philip en stund på liseberg, gott!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0