Dag 6 - Mina syskon.

Eller mitt syskon. Jag har en lilla syster som heter Frida, hon är en liten skit på 12 bast. Haha, vi är inte alls lika, varken på utseendet eller sättet. Oftast iallafall. Men hon har ändå endel gemensamma intressen, hon går i fotboll & gymnastik, vilket jag också gjorde förut. Jag gillar inte många av hennes kompisar haha, dom är fan jobbigare än henne själv. Ibland kan vi ha världskrig och ibland kan vi skratta och ha kul. Hon har börjat bli tyken och kaxig somfan ibland, vilket jag också kunde bli i hennes ålder haha. Men det känns som att det börjar gå åt rätt håll & att vi börjar ha fler roliga stunder än när vi skriker på varandra. Älskar henne i vilket fall!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0