Dag 3 - Mina föräldrar.


Jag älskar dom. Dom kan vara världens jobbigaste, skojar inte, men ibland, världens goaste. Mina föräldrar är inte gifta men det kanske är därför dom fortfarande bor ihop efter drygt 20 år tsm? Haha, nej jag vet inte. Men hela familjen bor hemma, vilket oftast är skönt. Min mamma och jag kan ha fetaste bråken, pappa och jag står mest och skriker på varandra haha. Men min pappa är en av de bästa personerna jag vet. Även min mamma. Hon är dock väldigt bra på att klaga på saker, vilken jag också kan vara, aldrig hennes fel, hon skyller alltid på något annat haha. Fast pappa har ju heller aldrig fel ;). Menmen, dom är ju trots allt mina föräldrar.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0