Dag 1 - Om mig

9 februari 1995 kom jag till världen. Jag går i 9an på en liten friskola utanför Göteborg. När jag ska berätta om mig själv eller mitt liv känns det som jag inte varit med om mycket alls. Det är klart jag varit med om mycket men ändå inget som känns tillräckligt intressant att berätta. Och lite så är jag nog, tror att vissa saker inte är värda att berätta för att de känns som man bara tjatar, medans jag kan säga de absolut ointressantaste sakerna, men de är oftast oviktiga. Jag skulle nog beskrivas som en glad tjej. Oftast iallafall, kan vara jävligt sur ibland, men ibland glad på utsidan ändå. Jag har sjukt dålig humor enligt många, fast jag tycker den är bra. Jag vågar stå för vad jag tycker och påverkas inte alls lika mycket om vad andra tänker om mig som jag gjorde för 2 år sen. Jag har min familj, jag har mina vänner, jag har okej betyg, även om jag inte är nöjd med dom. Men ändå kan det ibland känns som något saknas. Jag har ännu inte lyckas lista ut vad. Annars på fritiden umgås jag med mina vänner, älskar att vara med dom, gå på bio, festa, mysa, vad som helst är bra. En sak som har varit en del av mitt liv sen jag var fyra år är gymnastiken. Jag slutade för 1,5 år sen. 10 år och sen borta, känns skitkonstigt fortfarande för det var något jag verkligen älskade. Saknar det så sjukt. Och nu, den 11 januari ska jag börja träna igen. Men några andra som också har slutat och vill börja. Älskade flickor.

Jag vet inte vad mer jag ska berätta om mig själv.


Maj 2007, RM Yngre Borlänge.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0